środa, 18 czerwca 2014

Kuchnie w drewnie

Dziś kuchnie z frontami drewnianymi lub drewnopodobnymi. W różnych stylach i odcieniach.




Tak kuchnia ma nowoczesne jasne fronty z poziomymi słojami. Do tego nowoczesne cienkie podłużne uchwyty i grafitowy blat. Stalowe AGD i szare kafle na ścianie – wszystko mi się podoba.  Ale pytanie: dlaczego dano tu te czerwone wstawki??   Ma być mega nowocześnie?  Dla mnie wygląda to okropnie. A pod tą czerwoną lampą można tylko siąść i płakać… Stół też mi nie pasuje do nowoczesnej całość – czy to jest szkło na blacie? Czy wysoki połysk? Tak czy siak wygląda trochę dziwnie… Nawet jaszczurka nie poprawia sytuacji…


Tu mała kuchnia w pokoju – tylko jedna ściana. Nowoczesne szafki – dużo głębokich szuflad, podłużne uchwyty. Tu słoje są ułożone pionowo, kolor frontów bardziej miodowy. Szary blat nie rzuca się w oczy tak jak i bezbarwne szkło na ścianie. Na podłodze jedynie wąski pasek kafli przy samych szafkach -  to też wygląda ciekawie. AGD bardziej czarne, zlew też z ciemnego grafitu. Trochę nudno ;-) ale nic nie razi szczególnie.



A tu kuchnia bardziej w moim tradycyjnym guście. Piękne szafki, w tradycyjnych kształtach, dużo odkrytych półeczek, tradycyjny okap z drewnem. Śliczna stylowa kuchenka, ceramiczne uchwyty. Super kuchnia tylko niestety zniszczona bezmyślnością właścicieli, którzy do takich stylowych mebli  dodali nowoczesną srebrną lodówkę. No nie można takich rzeczy robić….   Do tej kuchni tylko lodówka w zabudowie. Od biedy stylizowana na stary styl , kremowa. Nigdy nowoczesna wolnostojąca, nigdy zwykła biała wolnostojąca.  Cały efekt pięknych mebli jest zmarnowany.  Okno też jest tragiczne – te firaneczki z lat 60-tych wyglądają okropnie.  Dekoracja jednego okna nie kosztuje wiele, a nadaje charakter całemu pomieszczeniu – zwłaszcza tu gdy cala ściana jest odkryta, można było naprawdę zaszaleć ;-)

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo popularne były takie kuchnie i praktycznie każdy z nas je miał. Dla mnie samo wykonanie mebli kuchennych nie jest takie ważne jak sprzęt którego używam w niej. Ostatnim moim nabytkiem jest mikser https://duka.com/pl/agd/miksery którego używam z chęcią i za każdym razem jak mam okazję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kuchnia w drewnie, ale czy można bez problemowo zrobić wszystko pod zabudowę? Zależy mi na tym bardzo, ale zmywarkę i lodówkę chciałabym mieć postawione osobno. Strona https://www.oleole.pl/zmywarki,_Samsung.bhtml oferuje najlepsze sprzęty, więc na pewno z ich usług sobie skorzytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi natomiast średnio się podobają kuchnie w drewnie, wolę wysoki połysk, ale wiadomo każdy ma swój gust. ja raczej stawiam na nowoczesny wystrój i też chcę sobie do kuchni dopasować ładny okap kuchenny https://e-okapy.pl/ , który nie będzie tylko funkcjonalny, ale też ozdobny

    OdpowiedzUsuń